vrijdag 2 december 2011

2 dec

Hoi allemaal!

Even een kort berichtje om te laten weten dat Bas gister de eerste laparoscopische operaties heeft mogen bijwonen! Hij was helemaal blij :-D
Hij noemde gisteravond ff welke operaties het waren, maar dat heb ik niet zo goed onthouden, sorry... Wel was het ook iets met een robot, dat was wel stoer!

Vanmorgen is hij weer vroeg vertrokken, dus ben benieuwd wat hij vandaag allemaal gaat meemaken! Hij zal zelf als hij tijd heeft, voor de geïnteresseerde, wel ff opschrijven wat hij allemaal heeft gezien, denk ik.

Ik ga zo ff de huisvrouw uithangen, de was proberen te doen en opzoek naar wat boodschapjes :-P De dichtsbijzijnde winkel voor verse boodschapjes is in totaal ongeveer een klein uurtje wandelen, dus dat is voor mij wel een dagtaak ;-) Chips, cola, snoep, kant en klaar maaltijden zijn overigens wel heel dichtbij te krijgen, maar groente, fruit en brood dus niet :-S Welkom in amerika!

Liefs, ook van Bas!

Olga

3 opmerkingen:

lisanne zei

Hey Bas en Olga,

leuk om jullie berichten te lezen!
Lange dagen zeg Bas, zorg dat je niet overwerkt raakt daar he!
Ben benieuwd naar de foto´s!
Liefs, Lisanne

Angela zei

Heey,
Jammer dat alles daar zo op de auto ingericht is he?
Maar fijn dat je een vers supermarkt hebt gevonden!
Dat is wel lekker dwalen daar denk ik zo.
Heb je je skates bij je by the way?
hihihi,
xAngela

olga zei

@angela, ja dat zou best handig geweest zijn hier. De straten zijn brandschoon en niet alle tegels liggen scheef, zoals bij ons ;-)
Maar heb ze helaas niet bij me, te zwaar :-P