maandag 5 december 2011

5 dec

Hoi allemaal!

Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke Sinterklaas gehad?

Even weer een kort berichtje vanuit hier.

Bas is op cursus en hopelijk leuke dingen aan het leren! Vandaag mag hij zelf ook wat doen, de operatietechniek op varkens toepassen, dus ben benieuwd hoe dat gaat!

Ik heb me vanmorgen vermaakt op de post office. Drie keer opnieuw in de rij gestaan, maar uiteindelijk is het gelukt! Het was heel druk ivm de aankomende feestdagen, grappig om te zien :)
Alles gaat heel rustig aan, ze maken zich vooral niet druk en laten je gerust tot drie keer toe opnieuw in de rij aansluiten, omdat je toch nog iets anders moet hebben uit de "winkel". Terwijl ik toch echt begonnen ben met vragen hoe het werkt en wat ik allemaal moet hebben/doen. Nou ja, we doen het er maar mee :) Het was een gezellige bedoeling dus heb me prima vermaakt ;)

Net post ontvangen uit Nederland!! Werd gebeld, door de front desk, dat er een brief was voor ons! Helemaal leuk!!

Zo dat was het wel weer voor nu. Zo ff lekker wat sporten hier.

Nogmaals dank voor alle leuke reactie op de blog! Leuk dat jullie het lezen ;)

Liefs olga

2 opmerkingen:

Meiskesmama zei

Superleuk om jullie reis zo te zien! Wij kregen vandaag post van jullie, maar laten het nog even dicht tot zaterdag. Zo te lezen vermaak jij je ook prima he?
Groetjes en veel liefs aan jullie beiden!

xx Laura

olga zei

Fijn dat het op tijd is aangekomen!!